Är vi galna som tältar i April?

Sorry att jag inte uppdaterat på länge :(
Men jag har haft lite mycket omkring mig nu plus att jag måste ta tillvara på mitt "vanliga" sociala liv, ´de filurerna får ju absolut inte bli bortglömda :)


I helgen kom Sandra till mig ;D och vi tältade (!)  tillsammans med Rasmus, Jackie och anton vid en sjö!

Det var självklart min galna ide att vi skulle tälta, vem annars är så galen? ;)

Tänk, vi tältade fast morsan min var emot det ... haha :P
Hon påstod att det skulle bli flera minus. Dock var det inte så kallt men det kanske var för att vi hade två täcken under oss och två täcken över oss, plus att vi sov i varsin sovsäck och hade jacka och byxor på oss!
Vi var också fem stycken i ett tre manna tält (Jackie och Anton gick in i vårt tält, för dem frös) :)

Det var en soft kväll :) Vi grillade korv och marshmallows ;) Och det va en asskön kväll men nattbad blidde det inget
:
(

Jag ville inte vara galen och skrämma iväg mina vänner ;)


LOVE! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback