16 saker att göra när du är ledig! :)

Jag säger precis som Jessica!

"SÅ SKÖNT ATT DET ÄR FREDAG!"

Besök gärna hennes blogg här, för det var trots allt henne jag fick min inpiration från :) http://www.mrmrs.se/
Länken öppnas i ett nytt fönster så att du ska kunna läsa färdigt detta när du klickat bort hennes blogg :)



Jadu Jesica det är ta mej fan underbart med helg nu i dessa våriga tider ch jag tror att alla håller med! :P
Vem tackar nej till en skön helg då man bara kan ta hand om sig själv eller göra vad man nu vill? Ingen som jag känner i alla fall :)

Man har aldrig för mycket tid, det finns massor att göra när man är ledig. Jag har räknat upp 16 saker just du kan göra om du har fantasibrist eller bara är allmänt uttråkad!


16  ♥ saker du kan göra när du är ledig:

♥ Kolla ALLA dina favoritprogram på Tv

♥ Slappa, sova länge, asskönt!

♥ Träffa dina vänner och
umgås!

♥ BLOGGA! Varför inte liksom?

♥ Picknik, i alla fall nu när våren är här...ibland iaf :)

♥ Baka sommartårta, kolla gärna under länkar på mina inlägg efter Kims & min sommartårta!

♥ Shoppa vårkläder :)

♥ Klippa gräset hemma hos sig och tjäna en slant!

♥ Varför inte ta ett extrajobb (om möjligt över en helg) på någon mysig ute servering?

♥ Gå ut med din/grannens hund och kanske även här tjäna en extra slant!

♥ Cykla till något glasställe och doppa tårna i det kanske kalla vattnet, om du vågar ;)

♥ Sola, nu är det nästan som skönast att sola, lite kallt kanske men på sommaren är det nästan för varmt tycker jag :)

♥ Ta en cykeltur och slå er ner någonstans där ni känner för det!

♥ Bunkra upp med tio kilo godis och bara njut av din ledighet, tillsammans med snack eller en härlig film!

♥ Ta ett långt varmt bad och skäm bort dej själv med manikyr och pedikyr!

♥ Festa loss, ibland måste man ju göra det också! ;)


Det var alla mina tips för den här gången, men jag lovar att återkomma med nya, en annan gång :) !!


HA EN TREVIG HELG!


Kram Lina ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin

Funderar på att ta mina korta shorts:)

blåser inte så det blir nog inte kallt:P

2009-04-17 @ 13:44:32
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin

jadå du får använda bilden:)

men jag har högerklicksskydd, så tror du får ta en printscreen på sidan och sen klippa ut bilden..

2009-04-17 @ 13:53:05
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Sandra

De råden kommer jag komma ihåg när jag har tråkigt någon gång :P

2009-04-17 @ 19:31:44
Postat av: Anonym

De råden kommer jag komma ihåg när jag har tråkigt någon gång :P

2009-04-17 @ 19:34:35
Postat av: Moa

Dom råden var bra :)



Thank you :)

2009-04-17 @ 20:20:55
URL: http://moaedberg.blogg.se/
Postat av: emma - en modeblogg! ♥

tacktack :) hgihi

2009-04-18 @ 09:16:49
URL: http://emmasgarderober.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback