Perfektionist, javisst!

Jag börjar tro att jag börjar bli pluggis ;) haha :P Visst låter det fin fint :)

Idag har jag pratat med Johan och vi har kommit fram till att jag ska göra det första massmediaprovet nästa fredag! Låter mega massa bra tycker jag.

Idag har jag varit duktig och bearbetat både romananalysen och filmrecensionen. Jag blev missnöjd med betyget jag fick innnan. VG- och VG. Jag vet, jag ska inte gnälla. Det finns dom som kämpar för ett G, och det gör jag i Engelska. Men jag är sån, bara det bästa duger till fröken perfekt och jag vet att jag är duktig på svenska så då ska jag minsan ha MVG. Nu eller nästa är, det kvittar, jag ska iaf ha det!

Javisst det är bra att jag har ett mål, men det är som Noice sjunger och min morsa säger; "Du måste sänka dina krav".
Jag vet, jag behöver inte vara perfekt, men det är otroligt jobbigt att inte vara det.

På min förra skola hade jag 7 MVG när jag bytte skola. Som ni tidigare läst berodde mina betyg främst på att jag ville kämpa för min "kära" farsa och inte för att mitt jag hade något slags brinnande intresse för handel och administration. Sen när jag bytte program. Till media. Då föll allting. Jag orkade inte kämpa längre, hade ingenting att kämpa för.

Men nu känner jag att jag börjar bygga upp pluggis Lina som finns någonstans där inne ;) Vi får hoppas att det inte är något tillfälligt utan stannar, typ hela natten ;)


GLAD PLUGGSTUND på er! ♥

Kommentarer
Postat av: Linda - Livet är rosa!

Duktig tjej!



sv; det är pissgtåkigt! Och jag ska unna mig negerbollssmet sen för att jag är så duktig och pluggar! SÅ jäkla gott är det :D.

2009-04-28 @ 16:06:26
URL: http://peassyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback