Psykisk instabilitet!

Känns som jag inte uppdaterat på ett bar tag nu ;) Det har blivit till en vana med 5 inlägg dagligen :)

Idag blev det ingen skola eftersom hela familjen skulle på föreläsning på vrinnevisjukhuset i Norrköping. Det börja inte fören klockan ett så det var en soft sovmorgon! Dock sov Rasmus hos mig så det blev att gå upp strax innan tio när han skulle dra sig till skolan.

Föreläsningen hölls av Sofia Åkersson som av erfarenhet berättade om psykisk instabilitet på vrinnevisjukhuset i Norrköping. Tjejen var verkligen asduktig på att hålla tal och det märktes att hon gjort det förr. Hon berättade om allt från hennes í stort sett "normala" uppväxt till ett "mindre normalt" liv som övergick i  självskadebeteende och ätstörningar. 

En nackdel
var dock att hon höll på lite för länge. Vi satt och lyssnade i en och en halv timme utan paus och jag fick vekligen kämpa för att sitta still, jag satt hela tiden och hoppades, snälla kan det inte vara slut snart?

Men fördelarna övervinner nackdelarna! Ett intressant tal av en ung intressant människa. Det lät ibland som att hon snackade om mig. Vad mer ska jag säga :O


Love! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback