Hur läser ni kommentarer?

Nu ska jag ta och ställa er en liten nattfråga som inte alls har med natten och göra utan bara om en sak som dök upp i mitt huvud jsut precis nu när jag satt och svarade på en massa kommentarer.

Och det är just det frågan handlar om, och ja, jag ska komma till frågan ;)

När ni svarar på kommentarer:
Läser ni hela kommentaren eller bara en del först och svarar, sen läser lite till och svarar?


Jag skulle aldrig komma ihåg om jag läste hela kommentaren, då skulle jag missa att svara på massa! Speciellt om det är långa kommentarer, om det är korta kanske jag läser hela, kanske ;)

Men det blir ett rejält bläppande bland min blogg och den bloggen jag svarar till, men bara leva med ;)

Det har ju ingen betydelse, för allt hamnar ju i samma kommentar till den jag svarar till :)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback