Pizza & Kondylom!

Jag och mamma
har sjuka
sms samtal ibland :O



Jag säger: Mamma, kan jag låna 100 kr? Jag ska käka pizza. :)
Mamma säger: Ja du kan få låna 10 kr.
Jag säger: För 10 kronor får man ingen pizza!? :O
Mamma säger: Vaddå 10? jag skrev 100!
Jag säger: Nej, du skrev 10!
Mamma säger: Du vet inte vad man kan få för 10 kronor ;)
Jag säger: A inte en pizza i allafall :O
Mamma säger: Om du flirtar lite med pizza bagaren kan du nog få pizzan för 10 kronor! ;)
Jag säger: Ja ;) Och om jag ligger med honom kan jag nog få pizzan gratis!
Mamma säger: Ja, plus kondylom och lite annat kanske ;)
Jag säger: Men man kan ju använda kondom! ;)
Mamma säger: Ja det kan man göra, men det behöver inte gamla tanter som jag.
Jag säger: Så du vill ha kondylom och en massa ungar?
Mamma säger: Nu ska jag gå lägga mej med en kondom under kudden och ett p-piller mellan bena! Godnatt!

Jag:
GARV :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback