10 anledningar att dumpa en "kompis"

Tyvärr finns det alltför många falska "vänner" i vårt avlånga land, i alla övriga länder också för den delen. Men palla skriva på andra språk, jag tar och kriver på svenska för svenskarna :)

χ Personen snackar skit om dig

χ Personen berömmer dig aldrig, berättar inte för dig om du har fina kläder, när du köpt nya
χ Personen är bara med sin pojkvän/flickvän men struntar i dig som hon givetvis känt längre
χ Du duger bara ibland, sålänge hon/han inte har någon annan att umgås med, se punkt tre
χ Personen ljuger för dig
χ Personen försöker göra om dig
χ Personen nedvärderar dig och säger elaka saker för att må bättre själv
χ Personen snor dina kläder för att hon är avundsjuk
χ Personen vill bara träffa dig i skolan, aldrig på fritiden
χ Personen struntar i dig när personen är med sina vanliga vänner

Det finns säkert tusen anledningar till att dumpa en kompis, men jag tog upp dom ja kom på :)
Och nästan alla dessa saker harjag sälv varit med om :(


Hoppas ni tar nytta av dessa ord, låt aldrig dig själv få dålig energi av en kompis, du är värd bättre!



Kram!

Kommentarer
Postat av: vesna

förlåt för att jag frågar, men jag har undrat de ett tag, vrför rakade du av håret? haru peruk på bilderna på profilbilden och headern eller vare ditt hår förut? =)

2009-07-04 @ 15:17:49
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Linda - Livet är rosa!

Så sant så sant! Men visst finns de konstiga människor :o?

2009-07-04 @ 16:16:11
URL: http://peassyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback