Bleka håret vid anus?

När jag läste detta första gången fick jag typ skrattattack!

VART FAN I HELVETE ÄR VÄRLDEN PÅVÄG?

Bleka håret vid anus? Bara för att det ska vara genant att ha hår där? alla har hår just där, mer eller mindre, ljusare/mörkare, varför, jo för att det ska vara där! Jag menar palla bry sig om man har hår där, vem fan kom på att man kanske kunde bleka det? Vad kommer näst, hur man färgar håret på tåra eller? shieet, det är ju sjukt. Men jag tycker mest synd om tårna isf ;)

Kommentarer
Postat av: Martina

haha nä den svarta kissen ska ja få, den andra lilla kissen ska mina kusiner ha o sen den andra kissen som e stor redan e min :)

2009-07-01 @ 14:50:58
URL: http://bimbofierad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback