cs är noob på att ladda :(

Nu vill jag bara att mitt counter-strike source ska bli färdigladdat!
Accet jag har är min killes brorsas och han är fan bannad från alla jävla servrar, askul, går fan inte spela nåt :(
Får nog ta och köpa ett eget acc men jag är ändå noob och kan inte ens sjuta bootarna :`(
Så kanske ganska meningslöst att slösa pengar på det :´( SNYFT


Jippie, skitkul!

Någon annan som känner som jag :(
Livet är inte värt att leva längre :´( SNYFT


cs destroy my good life, and made it bad :(


Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Ellinore Jonsson [foto & design]

cs (Y)

sv: tack, dock blev händerna helt missbildade ^^, Menmen.



Ja, folk förvånar mig alltid! Sjukt vad vi människor är knasiga :P



KRAMAR<3

2009-07-11 @ 00:59:36
URL: http://ellinorejonsson.blogg.se/
Postat av: natha

haha jag har med spelat c.s :D , Svin kul men jag blev fan aaaaaaaaaaaaaaaas lack :D

2009-07-12 @ 16:18:58
URL: http://skuttish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback