För er som inte vet :)

Vesna undrade varför jag rakade av mig mitt hår och om jag hade peruk på mig på headern och profilbilden.
Jag har redan gett henne svar, men nu ska ni andra också få det hade jag tänkt:



Nya bloggläsare på min blogg kanske inte vet att jag rakat håret :) Men det har jag :)




Egentligen har jag redan svarat på varför jag gjorde det, men det inlägget kanske många har misssat, så jag tar allt från början igen :)

Varför?

Det började med att jag va på fest och fick för mig att raka av håret på ena sidan av huvudet. Det börja bli modernt med att ha håret rakat på ena sidan. Många kändisar har det nu. Så jag tänkte a va fan. Jag rakar av det. Och det är jättehärligt ska ni veta! Men det va mer en imupsgrejj. Om jag får för mig något så gör jag det. Och man vill väll prova innan man dör, vad har du att förlora, håret växer ut igen! ;)

Lina genom åren

Bilden på headern och bilden på profilbilden är mitt hår som de va förut. Jag använder alltså inte peruk :)

Jag tänkte visa bilder på hur jag har sett ut innan genom åren :)


<-


Pilen som pekar på svarta håret-> Och nej, jag har inte hår på båda sidor här utan håret ligger bara över på ena sidan :)


Hoppas det där räckte för er , nu vet ni att jag aldrig använt peruk utan sett ut på en hel del olika sätt ;)


Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Serine

Vf inget hår du ? :O

2009-07-04 @ 18:12:14
URL: http://serinee.blogg.se/
Postat av: Serine

oj du hade ju redan svarat srry x)

2009-07-04 @ 18:14:29
URL: http://serinee.blogg.se/
Postat av: vesna

Du är ju hur söt som helst i alla frysier.. passar dig jätte bra =) ja tror dig att de skönt, ja tänkt de en massa ågnger, men ja känner mig själv, ja grät över att ja klippte 20 cm ett år haha..



jättesöt :D kramr

2009-07-04 @ 23:41:01
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback