Jag vill ha ett prickigt hus!

Min mamma sa till mig att ibland är det så att hus i samma kvarter måste ha samma färg, ja alltså brunt, rött, gult och blått. Man får liksom inte sticka ut för mycket med att ha ett orginellt  prickigt, randigt hus. Jag undrar varför :(

Vilka idioter är det som förstör denna mänskliga rättighet? Om jag vill ha ett prickigt hus borde väll jag få ha det. Det är jag som ska bo i det inet någon annan, om det skrämmer besökare, kom inte dit!

Jag tror det skulle va coolt om ifall alla fick måla sina hus som dom ville, det skulle nog inte bli för mkt för en del pansjosar vill ändå följa normen. Vafan då kan ju dom bygga sina hus i ett område sen kommer vi coola orginella folk och bygger på vårt color område!

Jag tycker iallafall det skulle vara mycket härligare om alla själva fick bestämma utseendet på deras hus. Man får ju bestämma över inredningen, så varför får man inet bestämma över utredningen, neej för att någon jävla tråkig norm gubbe har bestämt att pansjorsarna inte ska behöva spy eller få hjärtattack så fort dom går förbi mitt hus, men sanningen är den att det får dom iallafall så fort dom går förbi mig!

* Pansjosar = Pensionärer


Håller ni inte med om att vänstra sidan ser tio gånger trevligare ut än högra,
80-talet var tog du vägen-sidan? :)


Kram på er alla som gilalr orginella hus, alla andra kan ta sig i sjärten! :D


Kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback