Snake bajs :)

Detta hände egentligen igår men Rasmus var så pussugen att jag inte fick fullfölja texten :)

Nu är Rasmus älsk här :D Vi har sett på en film, eller typ lite på den :) Men den va dålig så nu ska vi inte se den mer ;)
Kanske var den dålig för att vi knappt såg nåt och fatta handlingen, jag va ju överfallen hela tiden :)
Snake eyes hette den visst :D Inget jag rekommenderar :( astrist, händer nada samma place hole the time :) Vet vikka skurkarna är efter typ 30 minuter på filmen. Det känns sådär :)
Bara för det ska vi ut och röka nu :) och sen ska jag våldta Rasmus i buskarna :D För det gör jag varje fredag :) Jag tycker det är kul :)


Rasmus
ville inte va med på kort :(
Men jag tvinga han :D


Aja, hans rygg är ju fin... :)


Vi är snygga och roliga, vi vet :)

Jag är så gangster :)

Kram!

Kommentarer
Postat av: moa

sv : haha , hur är allt hos dej då ? (:

2009-07-04 @ 13:59:14
URL: http://moaekvall.blogg.se/
Postat av: Malin-Hockeyfruga

hahahha du är ju för go!! ;D linser då? :)

nu bokar du tid hos optikern hihihhi



ah men de är bara att inse, endel kan inte uppfostra sin ungar å lära dom sånt..respekt är väl oxå nåt som saknas hos många :/ men men är väl inget att göra åt tyvärr!



hihi du får ta kort på honom när han sover så märker han de inte ;P haha våldta han i buskarna hohohho;D

2009-07-04 @ 14:01:34
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback