Sova naken? Något för alla?

Nu tänkte jag ställa en fråga till er:

Vad sover ni i?


Nu ska jag berätta att jag offtast sover naken, ev sover jag i trosor, men inte i bh. Inte ens när jag är hos kompissar. Jag sover aldrig i kläder typ pyjamas, det blir så äckligt varmt. Dessutom har jag läst att man kan börja tycka om sin kropp mer ju oftare man är naken ;) Något allla bborde pröva :)

Men alla trivs inte med att sova naken, men det gör jag :) Jag är uppväxt med både en mamma och en pappa som sover nakna så det har blivit en vana. Samtidigt är det en frihetskänsla.

Men det är ju pinsamt om nån kommer in på morgonen, sen ligger man och visa allting :)

Jag sover iaf både topless och botless ;)



Ni kan väll berätta för mig, vad ni tycker om den saken? :D

Kram!

Kommentarer
Postat av: Linda - Livet är rosa!

Jag sovar ockås naken :o. Fast jag har trosor ibland också =).

2009-07-03 @ 21:33:30
URL: http://peassyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback