Min äckliga kakor

Mina kakor som jag skrev om inatt/imorse blev inte alls goa,
Ärligt talat smakade dom typ BAJS. Så jävla äckliga va dom.

Dessa ingredenser ska man inte blanda om man inte har en väldigt udda smak och typ inte är en alien.
Annars är det fritt fram :)

Annars ett mycket bra tips att proppa i någon som du inte tycker om :)



När jag snackar om kakorna kom jag och tänka på en sak jag och mina kompisar gjorde när vi var små.
Vi satte på en person en bindel. En annan person plovka fram något ätbart i köket som sedan test-personen fick smaka.

Det kunde vara allt från, fil - kanel, från choklad - ägg.

Det va vidrigt att få flytande margarin i käften ska ni veta!

Är det någon mer än jag och mina kompisar som gjorde sånt när vi va små?


Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback