Vad är grejjen med silikon?

Vad är grejjen med silikon egentligen? Äkta vara kommer alltid förbli hetast, iaf i mina ögon! Jag undrar, vem vill ha stela, hårda bröst som är gjorda av plast? Annorlunda om man liksom operar in silikon för att ersätta en tå eller vafan som helst! Jag rtycker helt enkelt inte att det är ett dugg snyggt att operera in massa plast, det ser bara fruktansvört onaturligt ut, fejjkat värre! Varför kan inte tjejer lära sig att tycka om sina bröst, oavsett om de har a, b, c, d eller e kupa, eller va fan som helst. Måste det va ett ideal att ha stora runda fasta bröst? Om jag ska va ärlig tycker jag att det är mycket snyggare med små bröst! Länge leve äkta vara!

Jag skulle aldrig kunna operer in silikon i mina bröst, kanske bara om de börjar bli lite hängiga ;)
Men det blir dom inte sålänge dom är små ;)



Kram!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tycker precis som dig Lina, naturligt är alltid snyggare :P

2009-07-01 @ 15:17:25
Postat av: CASSI DA QUEEN

ofta dt är en äkta bild på tvillingarna?! :O nee dt kan dt ju inte va! för jag har aldrig sett den i skvallerblaskorna :O ^^



sv: haha elr hur! boxer eller inget höll jag på att skriva xD

2009-07-01 @ 20:16:47
URL: http://casses.blogg.se/
Postat av: CASSI DA QUEEN

sv; ja hon är sjukt snygg :D

2009-07-01 @ 20:17:19
URL: http://casses.blogg.se/
Postat av: Yvonnnne.blogg.se

Cool design! Håller med, inte för stora men inte för små tycker jag.



Men gud är det där mary kate & ashley ? :O

Gud vad dåligt när det gäller media följer aldrig efter.. för om det de går de runt naken och grejer ? Har alltid sett de som små tjejer som är med på filmer..



Fast vissa skaffar säkert för de är onöjd eller kanske bara för att få killar osv..



INteresant blogg! :D:D

2009-07-02 @ 08:55:33
URL: http://yvonnnne.blogg.se/
Postat av: ssara

Har veckansblogg på min blogg nu , gå in och var med vettja ;)

2009-07-02 @ 17:44:00
URL: http://schaaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback