Vi gjorde 5 grejjer, allt tog 7 timmar och 15 minuter...

Den 24:e var jag och Viccan i Norrköping och linköping :)
Vi missade fem bussen för att jag sa att vi skulle hinna...
Stackars Viccan stressa, "där ser du att vi inte hann!"
Men vi roade oss glatt med att ta foton som alltid ;)

> <a mce_thref=
Photobucket PhotobucketPhotobucketPhotobucket


Men vi tog halv sex bussen och var i norrköping runt kvart över sex.
Därefter bar det av direkt till linköping. Tåget gick 22 över. Vi var i Linköping runt tio i sju.
Vi gick till hennes farmor och åt på donkan.
Sen var vi på station igen runt åtta, och självklart gick det inget tåg så vi fick vänta på nästa, det gick halv nio. Vi var i stan vid 9. Tog bussen till min mormor 20 över. Var där halv. Åkte vid tio igen :) Sen drog vi till Uffe för att hämta pengar och öl. Hann inte med 11 bussen utan var där nere nåra minuter efter elva SUCK. Nästa buss till Finspång gick fem över ett.

Vi gick förbi skyltfönster och jag ville fota :)
Det va ju ändå ingen brådska eftersom vi inte skulle hinna till rese före 11.
Bara att fördriva tiden :)

Det fanns coola tavlor :)
Uffe tyckte att den tredje tavlan var lik mig :D


Photobucket
PhotobucketPhotobucket

Den första timmen i väntan på the buss var skitseg. Men den andra timmen gick fort, för det kom massa kul folk när Uffe och jag va och pissade. Dom bara satte sig vid Vickan, sen va samtalet igång :)
Det blev att knäcka några bärs och sen snacka med dom :)

Norrköping är väldigt fint på natten!
Den blå himmlen ser överredigerad ut, men den va i helt original!


PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket



Jag kan knappt fatta detta, vi åkte halv sex, vi gjorde 5 småsaker, och kom hem 2 på natten... Men å andra sidan, Finspång-norrköping 45 minuter- sen tillbaka, nästan två timmar :P Men ändå tiden bara försvann och vi stressade så mkt vi kunde.

Allt tog sån tid men man kan ju inte säga att det inte var någon händelserik dag!



Sen när vi va hemma drack vi whisky :D
Vicciluu och jag har hört att det är bra om man har ont i halsen och är förkyld :D
Men det funka faktiskt! :D
Men man va tvungen att dricka massa vatten efter för det va asblähä!

Photobucket

Puss & Kram! ♥
Ni skulle vatt med på en helcrazy dag!

Kommentarer
Postat av: Emina

den vita toppen var as snygg som du har på dig där :O

2009-07-28 @ 15:49:44
URL: http://jakupovic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback