Vi har nyinflyttade grannar :)

Jag kommer o tänka på allt när jag går ut för att röka har jag kommit på :)
När jag satte mig för en stund sedan idag såg jag att det va fullt av nyinflyttade myror på asfalten :) Då blev jag glad, satt och kika på dom små filurera ett tag. Jag blev fascinerad över hur dom bygger sitt bo, tar liksom ett sandkorn i taget .)
Men myror är jävligt starka fan, bär typ 2-3 gånger sin egen kroppsvikt. Jag försökte hjälpa dom genom att ge dom en tändsticka i brutna delar som dom kunde använda till sitt bo, men dom ville inte ha den :(


Blev inga bra bilder :( myror är snabba :D

Kram!

Kommentarer
Postat av: silly

ja ska nog festa ikv :D! Själv :)? Ja verkligen älskar din blogg design!



Njaa aso ja ska börja låta folk adda min blogg msn, men min riktiga msn ger ja inte ut till bloggläsare :P haha . Vi kan ju använda bloggen som msn :P haha. puss

2009-07-03 @ 18:53:27
URL: http://sillyhilton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback