3 saker som jag kan! :)


Jag kan... bära en cigg mellan näsan och överläppen! proud! :)


Jag kan... posa snyggt tillsammans med en komps på bild :)


Jag kan...måla över modeller så dom blir emo i tidningar :)

Jag kan fler saker än tre:

♥Jag kan röka upp ett ciggpaket på en halv dag
♥Jag kan stå på huvudet
♥Jag kan fisa fler gånger än en kille med sålig mage på en dag
♥Jag kan göra musfjärtar
♥Jag kan äta upp 5 kexchokladkakor utan att spy
♥Jag kan cykla utan att hålla händerna på styret
♥Jag kan pilla upp mina sårskorpor jag har på kroppen
♥Jag kan ta upp en penna med tån
♥Jag kan massera med vänstra tårna
♥Jag kan göra volt på studsmatta :)
♥Jag kan hoppa från 10ans trampolin
♥JAG KAN VARA TYST I TIO MINUTER!!


Ibland är det bra att berömma sig själv så en utmaning:
Alla kan något, vad kan du? :)


Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback