Ååååh det är sånahär som smakar....mint!!

Idag är jag inte på topp även fast jag har både cigg och godis att tjocka mej med (:


Men det var ändå en lite skojig sak som hände idag. Och när det händer något roligt
är första tanken som faller mig in att jag måste blogga om det.

Innan jag kommer hem till min kära dator funderar jag strongt på vad jag ska skriva
men det blir jag aldrig som jag tänkt eftersom jag mestb skriver på impuls...
Men hur som helst.



Jag var på väg från Netto efter att ha köpt massa godis :)
Då kom det fram en kille och två tjejer i min systers (Malins) ålder.

Killen: Har du en cigg och bju på?
Jag: Jaaa.. okej då :)
K: Va? :O
Jag: Ja då :)


Tjejerna: Å du är malins syrra :)
Killen: Jag trodde du var en kille :)
Jag: Ja haha :)

Killen: Men du är söt!! :)

Jag sträckte fram ciggen till killen och han buga och bocka :)

Tjejerna i kör bara: GENERÖST!


Han drog det första blosset och utbrast;

K: Ååååh det är sånahär som smakar....mint!!
J: Hahah menthol ;)
K: Jaaa juste :)


Killen sträckte fram sin hand och presenterade sig med att heta Linus.
Men han kallades tydligen för Linn eller något sånt.
Jag berättade att jag hette Lina men kallades för Linus xD

Kul man kan ha även om samtalet typ bara handlar om cigg xD haha :)


Kram
på er alla :) ♥

Kommentarer
Postat av: Emina

HAHAHA LINN xd omg .:P

2009-06-10 @ 23:44:30
URL: http://jakupovic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback