Döp din tändare! :)

Jag har ett smart tips om du lätt lyckas slarva bort din tändare :)
Jag vet hur det är när man är röksugen och inte har någon eld :(



1. Köp din tändare i en utstickande färg, den ska synas så du inte slarvar bort den!
2. Döp din tändare och sätt dit namnet på den med en tejpbit över.

Det blr lättare att komm ihåg en person än ett objekt.
typ, lättare att säga fan vi glömde Bärt, vi måste hämta honom.
Än istället säga, fan jag glömde min tändare. Om man ens kommer ihåg att man glömde den.
Det blir tydligare om den/det blir ett namn :)
Jag tror ni hajjar :)

3. Jag gjorde som ovan med min tändare :) och den har jag inte slarvat bort än!! :)
Jag har haft den i flera dagar nu!



Jag har döpt min tändare :)
O, ja den heter Bärt med ä :)


Säg inget fult om den för då blir den ledsen :)

När jag köpte Bärt sa jag åt sa ja att expediten att jag ville ha en tändare som syndes :)
Det berode bara delvis på att jag som person till både utsidan och attityden är väldigt
utstickande
, men också till den del att jag inte ska slarva bort Bärt som jag alltid lyckas att
göra med andra stackars tändare jag köper :(

Jag tänkte, ja tändaren är turkos, och den syns därför också ganska bra därefter, men mindre
chans att jag slarvar bort den om jag dessutom döper den och låter namnet stå på den med en
tejpbit över :)

Visst är jag smart? ;)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback