Michael Jackson is a dead man :)

Många skulle kalla det traigskt. Men jag ställer mig ganska neutralt till Michael Jacksons död.
Visst, han var väll inte ultra dålig, men att jämföra hans död med Elvis Presleys tycker jag är ganska överdrivet.
Michael Jackson var för mig känd för att vilja vara någon annan, det vill säga a white man.
Det är väll ganska självklart att kroppen ger upp och inte pallar efter ett tag, eller hur?
En mindre Jackson gör ingenting för mig, men hans familj är väll nere på deppsatidiet nu.

Många kan kalla mina åsikter egoistiska men det är bara som jag tycker.
Michael Jackson hade ändå inte så mycket kvar att leva för. Han var redan a dead wannabe-white man.
Varför försöka bli någon man inte är?

Visst jag ställer inte emot mig de som opererar om sig till tjej/ kille för att de tycker att deras kön inte är de. Men fatta vilken tragisk man Michael Jacksson har varit, han har svikit hela sitt land för att vilja se ut som någon annan än han själv från sitt land. Han palla tydligen inte att vara neger. Varför? Fråga inte mig. Hans familj sörjer efter hans död, förhoppningsvis. Om detta folk är någorlundda normalt, Hans familj tänker nog bara, han var ändå Michael Jackson och han var sig själv. Men för mig var han inte det. Han försökte vara någon han inte var.

Men hur sjuk ser han egentligen inte ut? Visst han kanske sjunger bra, och hjärtattacken kanske inte beror på alla hans ökända operationer men ni måste väll ändå medge att han ser sjuk ut?


Nu är disskusionen slut, för Michael Jacksson is a dead man.


bild: http://www.google.se

R.I.P

Michael Jackson
25-06-09


Antar att jag kommer få många hatbrev / kommentarer nu, men jag fick iaf fram min åsikt!


Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback