Suck en sån midsommar,

Nu ska jag ta och skriva om min midsommar som gick åt helvete..
Har inte varit på blogghumör på flera dar så nu kommer allting på en gång istället :)

NÄSTA ÅR FIRAR JAG FANIMEJ MIDSOMMAR MED MAMMA !!
DET BLIR NOG SÅ MYCKET ROLIGARE ÄN DISSAR HIT O DIT !!

Min helvetesmidsommar:


ψ Min kompis (Kim) blev utkastad av sin kompis hon skulle sova hos.
ψ Min kompis kunde inte sova hos hennes andra kompis på samma ort.
ψ Det resulterade i att hon ringde mig, kan jag sova hos dej?

ψ Nu var det som så att vi skulle tälta
ψ Stressa som grekar för att hinna med bussen
ψ Stressa för att hinna packa allt

ψ Kim tror att hon missat bussen. Den åkte tydligen en annan väg.
ψ Jag blir dönervös.
ψ Snart visar sig bussen vara försenad, en lättnad men ändå djup suck.

ψ Vi kommer in till Norrköping och ska till Åby men missar den bussen.
ψ Dom vi ska tälta med kommer inte.
ψ Dom är istället på fest, döfulla.

ψ Vi trodde det gick en buss hem vis halv nio. Vi var i Norrköping vid 8.
ψ Bussen går inte fören 10.
ψ Anton är hungrig, vi går till max.
ψ STÄNGT! stängde precis när vi kom dit.

ψ Sitter utanför och dricker vin och flabbar för att vi är så uttråkade.
ψ Tar bussen hem till Finspång.
ψ Slösat 110 kronor på ett dygnskort vi inte ens behövde.


Ni får en kram iaf!

Kommentarer
Postat av: vesna

häärligt :D



ska ba tare lugnt, kanske fika =) sjda söto?

2009-06-26 @ 19:19:05
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: vesna

häärligt jue :D

2009-06-26 @ 20:03:39
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback