Reportage, Snutar och sova själv.

Nu sitter jag här och har mediekunskap :) Ska skriva ett reportage men jag har ingen som helst aning om vad jag ska skriva :O Hmm, Ideerna är totalt slut och det levereras inga nya.

Jahopp, idag ska man till snuten då och efter det blir det Ikea och efter det ska vi hämta Kim ... och efter det, suck .. blir  det hemresa :) Kommer antagligen inte få träffa Rasse idag heller men jag har ju i alla fall Kim att sova bredvid!!

Hehe, förut hade jag inte så svårt att sova själv men nu när jag skaffat sällskap kan jag omöjligen sova själv... Igår natt gick jag upp från sängen för att jag inte kunde sova och... haha, ja, jag började städa :O haha. Så när mamma kom ner imorse och skulle väcka mej så fick hon se ett nystädat och fint rum!

- När städade du, inatt eller?
- Haha jaa, :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback