Dra åt helvete skulle jag säga!

Otrohet, gud vad jag hatar det. Bara ordet är ju hemskt. Att göra så mot en annan person är hemskt. Det är aldrig någon som varit otrogen mot mig (vad jag vet iaf) och jag själv har aldrig varit otrogen mot någon.

Frågan är var gränsen för otrohet går. Räknas en kram som otrohet? Ja en del tycker det.
Räknas en kyss som otrohet? Ja, jag tycker det. Visst en vänskaplig puss på kinden, vafan gör det, säger jag iaf. Men en kyss, alltså kyss. Dra åt helvete skulle jag säga!

Jag vet inte själv om jag skulle förlåta otrohet. Det kan ha med att göra att jag aldrig varit med om den situationen, iaf inte medvetet. Sedan bror det på hur starka känslor man har för personen, om man är beredd att bygga upp både förtroendet och förhållandet igen. Vilket kan vara svårt, det förstår jag även om det inte hänt mig.



Vart drar du din gräns för otrohet, hur mycket är du beredd att förlåta?



Denna text har jag skrivit i syfte till min kompis Sara <3 Jag älskar henne!


Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Otrohet är hemskt!

Tack, hjärtat. Du är en underbar vän!

och Jag älskar dig <3

2009-05-05 @ 18:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback