Ta chansen!

DU STÄLLER KRAV; JAG GÖR!

Har du drömt om en personlig design som anpassar sig just efter dig?
Även om du inte har kunskaper för det du vill göra finns det hopp!
Jag kanske kan snickra ihop den åt dig :D


DU HAR CHANSEN ATT FÅ EN VÄLDIGT FIN OCH PERSONLIG BLOGGDESIN SKAPAD AV MIG :D


Säg till hur du vill att designen ska se ut, du får vara väldigt personlig ifall du önskar.

Adda mig :)
[email protected]

eller släng in en kommentar ;)



DETTA INGÅR:

Header
♥ Header inkl. profilbild och text
(mer om så önskas)


Footer
♥ Underdelen av bloggen
(typ välkommen åter)

Kommentarsheader
♥ Huvuddel  innan kommentarsfältet
(typ header på kommentarsfältet)


Nu kan du välja mellan en horisontell alltså ----- som hosionten går, eller en lodrätt meny
(vanlig meny)

Horisontell meny
♥ Meny under/över/på header
(ex. om mig, blogg, vardag)
inget måste bara om det önskas
♥ Länkar på bilder i headern

Vanlig meny
♥ Meny på höger/vänster sida
inget måste om så önskas


Content
♥ Ikon innan rubrik i varje inlägg
(ex en stjärna)
♥ Signatur (Dítt namn)

Övrigt
♥ Ikon i browsern
(sätt en egen bild framför din bloggadress)
♥ Bloglovin ikon
♥ Färger
(bara du sitter på den infon)
♥Typsnitt
(bara du sitter på den infon)
♥ Storlek (bara du sitter på den infon)

Vid lättare fel i kod/stil mallen som ej är orsakade av mig kan jag reparera de


Mina krav!
♥ Om du önskar att bara köpa tex en header eller horisontell emny så kan du göra det :)

♥ Jag behöver tillgång till en testblogg så jag kan lägga upp html koderna och stimallen
(går ej skicka allt på en gång via msn) En testblogg kan du göra om du har en blogg, du behöver bara göra en till blogg (skapa konto)

♥ Jag förderar att få pengar insatta på konto innan du får själva designen. Dock kan jag lägga in designen på en  testblogg jag har så att du kan se hur den ser ut.

♥ Jag skickar mitt banknummer endast via hotmail, pga. säkerhet.



Vill du ha mer? Be mig! Det kanske jag kan fixa :)


Pris: Beror på hur avancerad du vill att din design ska vara.
Bank: Swedbank
E-post: [email protected]

Några frågor? :) Kontaka  eller dumpa en kommentar här nedanför



Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback