Älskar du också socker?

Jag är godisberoende eller sockerberoende som det heter på fin  svenska, jag erkänner det. Det avr som när jag var i Norrköping och en kvinna erkännde för mig attb hon var alkoholist, så jävla starkt gjort. Många som är beroende av någonting vill inte erkänna det eller vill inte att någon annan ska veta det, men hon sa det raskt och tydligt : "JAG ÄR ALKOHOLIST OCH JAG ERKÄNNER DET!" Det var nog det strongaste en alkoholist kan göra.

Men varför bekännde hon det för mig, är jag typ gud eller någonting?

Nu vidare till mitt godisberoende. Jag kan åka till Ica 20-10 minuter i innan dom stänger. Och verligen komma i sista minuten.
Flera timmar tänker jag att "JAG KAN HÅLLA MIG!" Men när butiken snart stänger så tänker jag: "JAG MÅSTE HA GODIS!"

Och då ger jag efter mitt sockerbehov och åker och köper mitt godis...

Hur mycket godis äter ni varje dag?


Själv brukar jag smälla i mig minst 4 kexchokladkakor, har jag inga pengar blir det två satser med negerbollar xD



Kram på er alla som ÄLSKAR socker!

Kommentarer
Postat av: Mikaela - Livet som hockeysambo

Haha :) Hon är en jack russel valp på 17 veckor.

2009-08-06 @ 17:36:53
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Anonym

aaa det tycker jag :) den är i turkos

2009-08-06 @ 17:39:29
URL: http://minnahokka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback