Djur har lika stort värde som människor!

Detta snack om att man inte ska köpa begravningsstenar till husdjur, eller sätta in dödsannonser för husdjur.
Jag säger bara, Varför inte?

Ett djur är lika mycket värt som en människa. Det gör lika ont att förlora ett djur som stått dig nära som att förlora en syster som stått dig nära. Okej kanske inte lika. Men att förlora ett djur ger också t
omhet. Så på kommentarer om att det är töntig eller bara rent av larvig att begrava ett husdjur/sätta in dödsannons vill jag bara säga, nej det är det verkligen inte.

Jag vill också kommentera, när jag ändå kommenterar djurs värdighet. Att vi borde ha som i USA, livstid för djurplågeri!



På bilden: Skrutten, pärser och skogskatt, tog flera år innan jag glömde honom.

Kram på er alla som förstår djurs värde!

Kommentarer
Postat av: Mikaela - Livet som hockeysambo

Hehe ja hon gillar det mesta :P

2009-08-06 @ 17:29:57
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Anonym

mjo men jag har en som funkar lite clinque tre steg hade tänkt att tipsa om den i bloggen

2009-08-06 @ 17:31:01
URL: http://minnahokka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback