Kexchokladgömma

Vet ni vad? :D
Jo jag har gjort mej en liten kexchoklad gömma :)

"Men där lär dom väll inte ligga kvar länge?" sa min syrra

Lite fel hade hon dock för dom låg kvar i cirka 3 timmar under tiden när jag städadde, men sen dog dom för jag va ju tvungen att belöna mej själv lite :)

Jag va tvungen att dra fram dom lite så dom skulle synas på foto :)
Det va ju så mörkt, min lampa i rummet är dålig måste köpa ny :(



Har ni någon form av godisgömma? :D


Min godisgömma är nog inte så hemlig längre, min syrra vet ju om den, men hon är inte lika stor godisråtta som mej så det kanske inte gör så mycket :)


Kram!

Kommentarer
Postat av: cecilia

min familj har ju då ett godis skåp och tror tyvärr att jag är största gottegrisen så där går man och nallar emellanåt (;



men va fan lina, du hade ju städat klart du var värd kexchoklad :D

2009-08-10 @ 22:55:15
URL: http://ceciliaan.blogg.se/
Postat av: SANNA

Hej Sötnos! :) allt bra? :)♥

2009-08-11 @ 10:21:57
URL: http://HTTP://SANNAAKARIN.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback