Min helg i Nyköping! :)

Jag har ju vatt i Nyköping den här helgen för att dra på Kuggnäs festival :)
Det blev att sova några nätter hos Viccans kompis Alle :)
Och det va dönice :)


MOT NYKÖPING !!


Jag ser lite sur ut xD

Här ser jag liiite gladare ut :)


NYKÖPING !!


Myspys på bussen :)
Viccan & Alle :)

Alle är en djurplågare :(


Alle tatuerar Lill Jocke :)
Får Lill Jocke lite aj aj där kanske? :)

Lill Jockes Fred Porry tatuering är klar :)
Stolt är jag som skrev FP:et !!

Snyggingar som borstar tänderna! :)

Jag signerade Viccans lilla ben :)

SKIN HEAD skulle det stå men det råka bli i fel ordning med så det blev HEAD SKIN och SKIN blev upp och ner... :O ooooupps xD :) skitsamma!



KUGGNÄS 09 !!


Viccan, Björte och jag :)

Björte :)

Viccan, någon snubbe och Björta igen :)

Viccan & jag träffade en trevlig man som kom från Skoooene!
Jag i Björtas keps :)

Jag i Byggare Bobbs hjälm :)

Här har vi självaste Byggare Bob!

När Kuggnäs va slut hade jag en del signeringar av folk som va där :)
Nästa gång får det bli över hela kroppen!! :)


DET VA KUGGNÄS 09

Och klart som fan att det blir nästa år också!!

Det skålar vi för!!

Följer ni med? :D



Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback