Anonym = Tönt

Haha ja det tycker jag faktiskt. Jag är helt galet emot folk som kommenterar anonymt. Dock har jag själv inte fått några anonyma kommentarer förutom från folk som glömt skriva namn eller från folk som bara skickar reklam. Dock läser jag anonyma kommentarer på bloggar nästan dagligen. Jag fattar inte grejjen med folk som är anonyma, lika bra att va sig själv och säga vad man tycker än att sätta en etikett med namnet "Anonym" på.

Lika töntigt är det om man går från bloggvärlden till tidningsvärlden när folk skriver anonym under insändare. Stå för det du säger så tar folk dig mer seriöst! Jag lovar!

Om folk kommenterar anonymt måste det ju va för att klanka ner, dom vill inte att folk går in på deras sida så dom får massa elaka kommentarer och blir hatade i hela bloggvärlden. Bloggvärlden är liksom irl fullt av en stor fet hög av skitsnack inte en jävel kan komma ifrån. Tyvärr är det så och vi humana mänskliga vaelser kommer aldrig komma ifrån det, hur mycket vi än försöker. Men jag tänker bidra med att ALDRIG kommentera anonymt. Jag står för det jag säger och underteckanr med mitt namn: LINA. Palla anonyma jävlar.

Stå istället för det du säger så lovar jag att du kommer nå långt här i livet!

Är det verkligen så kul att komma med en anonym kommentar med en text som lyder "HAHHA du är så ful och äcklig, tror du verkligen på rikitgt att någon gillar dej jävla missfoster!"

GET A LIFE FUCKERS!


Nu dödar vi anonymiteten!


Kram!

Kommentarer
Postat av: Serine

Håller med dig " döda alla anonyma "

hahhaha <3

2009-07-06 @ 13:45:43
URL: http://serinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback