Tredje världskrig

Nu ska jag för en gångs skull vara lite allvarlig här på min blogg.
Visst har jag varit allvarlig för men inget slår denna grad av allvar.
Min kompis berättade nyligen om att hennes mammas mormor (död nu) berättat om att det ska bli ett tredje världskrig.
Nu har tydligen Sverige gått med i att kriga.

Jag var tvungen att söka på google efter den chockande berättelsen från min kompis.
Enligt vissa har tredje världskriget redan påbörjats. Enligt en del skulle den startat redan på 2000 talet.
Enligt andra pågår det just nu!?

Är det bara jag som är i stort sett skitskraj, eller överoroar jag mig för ingenting?

Jag som trodde det va slut med att Sverige skulle kriga.


Vad tror ni?


Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Michelle

vad bra :)

det är bra här med :D vad händer idag? :D <33

2009-07-16 @ 08:25:26
URL: http://michellabella.blogg.se/
Postat av: Linda - det handlar om helheten!

otäckt det där. Tyvärr förvånar det mig inte om sverige hamnar i nått krig, dock tror jag inte på ett tredje världskrig, åtminstone inte under min levnad, kanske om sisådär 100 år eller nått.



men sverige är ju faktiskt mer o mer invalerad i krig o sånt, så nån dag vill väl nått land ge igen liksom.... Oooh scary.



Hm, nej min skärm ser vanlig ut, haha. =) eller, den är nog kanske lite mer åt sidan. Hm.. ska kolla genom killens stationära data o se om det är nån skillnad från den!

2009-07-16 @ 09:05:49
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: Kim

du,, jag drömmer mardrömmar varje natt om att jag blir skjuten och att du och jag överlever tack vare att Johan E hjälper oss och massor :O de är ganska läskigt :O

2009-07-23 @ 22:54:17
URL: http://ztonewall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback