kuliga ting en söndagmorgon

Har man ingenting att göra klockan 06.00 på morgonen och man inte vill sova så sätter man igång och morfar bilder ;) och lite annat skoj ;) Lina bjussar fin fina pics ;)


SE NÄR JAG MORFAS TILL KATE WINSLET



myheritage.com


Vad tycker ni? Är jag kanske lite lik (A) haha :P

 


SE RASMUS OCH MIN FRAMTIDA BÄBBAR


RONJA döpte jag henne tll ;)

Fast vet fan inte om hon är lik varken mej eller Rasmus :O

 

Denna lilla sak fick heta ELVIS, fast han var iaf lik Rasmus

 

 

Ni får gärna visa upp hur era söta bebbar blev :)

Har du ingen kille, ta kompisen ;)

 

Kram!


Kommentarer
Postat av: Serine

hahah dom dära är roliga ;)

2009-07-13 @ 15:03:45
URL: http://serinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback