Bowling bollar och wodka vurpar :)

Igår blidde det skit trevligt! :D
Jag, Rasmus, Jackie, Anton och Matte drog till bowlinghallen :D
Jackie och jag tog en drink var :)
Sen bar det av till Matte på efterfest :)
Då kom Simon också :)
Det var brottningsmatch hela natten och alla brotta ner mej :(

DEN MEST SPÄNNANDE MATCHEN MÅSTE VATT RASMUS - MATTES MORSA

Han bad ju om ursäkt varje gång han brotta ner henne ;)

Förlåt fick du ont?


Rasmus och Jackie fick lika poäng två gånger i rad... (två översta)

Matte och Jackie ser typ intresseade ut :)

Rasmus har bara ett ben :O

Rasmus i egen värld :)

Jackie ska visa vad hon går för!

Anton gillar inte att av med på kort :(

Rasmus ser mycket konstig ut i närbild :O Men jag tycker om han ändå! :D

Här är det Anton som bara har ett ben! :O smittar av sej :O


Jag ser ultra smal ut på första bilden, konstig vinkel, normal på andra :)
alltid någe ;)

Rasmus blir distraherad när Matte filmar yhuhu :)

Rasmus siktar!

Jackie tar i så hon skiter på sej HAHA

Jag lägger på en skit pose :D

Denna drink va asgoo :D men dyr :O 72 silvermynt försvann :(
A
nton tycker att Rubiks Kub är intressting :) Men alla gillar ju Linas Rubiks kub :)

Anton ser trötter ut :(

Simon kom för nära mobilkameran :(


Det va allt för den här gången :)


Kram!


Kommentarer
Postat av: Victoria

ååhh roligt med bowling :D:D

2009-07-08 @ 21:17:36
URL: http://natdhasis.blogg.se/
Postat av: Serine

heh kul :D<3

2009-07-09 @ 13:28:38
URL: http://serinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback