Sluta präkta börja svära!

Jag undrar hur många det är som verkligen ära när dom bloggar. Många vill visa sig präktiga och duktiga och inte använda svordomar, nej det går absolut inte för sig, då kan man ju bli hatad, och det går ju inte. Men varför kan inte bara endel bloggare fatta att du blir mer uppskattad om du är dig själv och framför dina åsikter eller vart du nu vill komma med din blogg. Det är ju din blogg och jag ska inte lägga mig i. Men jag tror ärligt talat att du blir mer populär och intressant om du skriver om ditt riktiga liv istället för att ljuga ihop historier, eller vad man nu kan göra. Jag ska säga det att jag har alltid varit mig själv i min blogg, skirvit på mitt sätt och framfört mina tankar åsikter och funderingar. Försök aldrig framstå som någon du inte är, du blir bara hatad i slutändan! Va den du är och stå för detb du tycker, du blir både hatad och älskad och det måste du acceptera, alla kan inte tycka som du! Det där sista måste jag dock träna på att ta in i min lilla trånga hjärna ;) bra det vore att ha usb däruppe också, en sådär 1000 gb ;)



Vad tycker du?

Kram!

Kommentarer
Postat av: Linda - Livet är rosa!

Hahahha, jag är mig själv i bloggen, dock svär jag lika mycket där som i verkliga livet, dvs jag svär närstan aldrig :o. Svära är inte min grej, haha :D.

2009-07-06 @ 11:05:14
URL: http://peassyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback