4/17 09

Efter att nu ha svarat på alla snälla kommentarer är det dags att skriva lite tycker jag! :D
Vi börjar från gårdagen :D

Efter skolan tog jag och träffade Viccan, mycket najs har inte sett henne på ett bra tag! :D Vi va hos henne och drack lite och planerade att festa hos Bulten men det blev tyvärrr inte av för att Jackie var hemma hos mej.

  

Ringde tilll Jackie men hon svarade inte. Plus att telefonen hemma is not funking så den vidarekopplades till mammas mobil så jag fick ringa syrran och  be att få snacka med Jackie :)

Vi hade inte så möe att göre :P Vi planerade att dra till Viccan för Bulten och dom skulle snart dra men Jackie va lat och orkade inte gå och jag hade inget busskort! :P Men vi fördrev iaf tiden med att laga god mat och sedan hyra en komedi :P Blonde and blonder! :P Vilken tydligt nog inte var så bra för att Jackie somnade dirr! :p haha :P

    











Det var allmänt om min gårdag, detaljerade ting kommer i andra inlägg så ni ska orka läsa, tänkte jag ;)


Lina♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback