Test

Eftersom jag inte har något att göra så lägger jag upp ett test, hur ointresant det än är :P

min pojk/flickvän heter: Rasmus
detta är personer som jag kan berätta allt för: Kim
en ledig helg tillbringar jag gärna såhär: Pojkvänn, Kompisar

jag tror på: Spöken
jag tror inte på: Gud
detta är mina dåliga vanor: Temperamentsfull, känslig
detta är jag allergisk mot: ingenting
detta skulle jag vilja göra: Hoppa fallskärm
storleken på mina skor är: 37
detta är jag rädd för: Ormar
detta jobbar jag med: Hehe själv går man ju i skolan :O
på tv kollar jag helst på: 2 and a half man, Andra avenyn,
såhär många barn vill jag ha: hmm..
i framtiden skulle jag vilja bo i: Göteborg

dagens
humör:
Glad :)
gjort: Umgåts med Kim och Rasmus, gått till Kims pappas mormor
planer: Rasmus åker, hem jag är kvar i stan hos Kim :)
ser på: Tv
lyssnar på: Limp Bizkit-
läser: på tv:n
dricker: vatten
äter: godis
bästa: Kims tacogratäng :D
sämsta: Rasmus drog hem
väder: snöregn?

1. har du ett par blåa string? nej
2. vem var den senaste du pussade? Kim
3. vad har du för bhstorlek ? 70 b
4. trivs du med det? ja
5. hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? Typ lika många som tjejer
6. gillar du nån nu? - ja
7. vad gjorde du inatt? - satt vid datorn :)
8. och i förrgår natt? - satt vid datorn :)
9. vad gör du innan du ska sova? -  Dricker vatten och äter
10. kan du prata med din mamma om allt? - nej
11. hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? - ja
12. har du varit gravid? - nej
13. hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? - haha vet i fan :)
14. choklad eller glass? - CHOKLAD of course!
15. push-up eller T-shirtbh? - push up
16. string eller hipsters? - hipsters
17. stövlar eller gymnastikskor? - sneakers
18. kjol/klänning eller jeans? - tights :P


t i o s a k e r o m d i t t l i v

1. har du nånsin varit kär? - ja
2. tror du på kärlek? - ibland
3. har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - ja
4. har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - ja
5. har du någon gång krossat någon annans hjärta? - ja
6. har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - ja
7. har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? - ja
8. är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - nej
9. har du nånsin haft en hemlig beundrare? - ja
10. tror du på kärlek vid första ögonkasstet? - ja

t i o s a k e r ; d e t d ä r e l l e r d e t h ä r
1. kärlek eller pengar? - kärlek
2. vin eller öl? - öl
3. dag eller natt? - natt
4. one night stand eller förhållande? - förhållande
5. tv eller internet? - internet
6. pepsi eller cola? - cola
7. vild fest eller romantisk hemmakväll? - vild fest
8. färgfoto eller svart och vita? - svart vitt
9. telefonkontakt eller face to face? - face to face
10. bilddagboken eller myspace? - bdb

t i o "h a r d u n å n s i n"
1. har du nånsin blivet upptäckt när du smitet ut? - nej
2. har du nånsin viljat ta livet av dig? - ja
3. har du nånsin gjort något du ångrar? - ja
4. har du hoppat bungy jump? - nej
5. har du nånsin varit med i en olycka? - nej
6. har du nånsin ätit en hel tårta? -  nej
7. har du nånsin önskat någon att göra sig riktigt illa? - ja
8. har du nånsin gått på bio ensam? - nej
9. har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? - ja
10. har du nånsin tyckt att världen suger? - haha ja

t i o k ä n s l o r
1. saknar du någon just nu? - ja
2. är du glad? - ja
3. är du fundersam? -  nej
4. är du uttråkad? - ja
5. är du tysk? - nej
7. är du italienare? - nej
8. är du fransk? - nej
9. är dina föräldrar fortfarande gifta? - nej

10. gillar du någon just nu? ja


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för rösten :)

2009-04-11 @ 22:00:07
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: Diane

sv: haha ja verkligen :D<33

2009-04-11 @ 23:20:31
URL: http://dbedikter.blogg.se/
Postat av: Diane

sv: Ja gumman ibland kan det uppstå flera problem jag har ändrat mig ganska mycket men jag är fortfarande snäll kan vara taskig ibland men får skuldkänslor då inte bra.. Men du måste sitta ner och prata med honom och ta ett allvarligt snack, det skadar inte att säga nej, något jag brukar säga då blir mina kompisar liite tjuriga men jag bryr mig inte för har jag sagt nej så har jag sagt nej! Men hoppas det löser sig gumman<33 kram sötnos!

2009-04-12 @ 11:56:59
URL: http://dbedikter.blogg.se/
Postat av: emma

Joo sant så nu är det stopp för mig :) Hoppas allt är bra idag :)

Kram <3

2009-04-12 @ 12:33:34
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: Diane

sv: bra där gumman:)!

kram<3<3

2009-04-12 @ 17:35:37
URL: http://dbedikter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback