Lina snackar lever.

Idag har det minst sagt varit en händelserik morgon..
Det började med att mamma kom in och skrek på mig att gå upp! Jag orkade inte eftersom jag inte sovit mycket på natten. Mamma skrek och skrek men jag orkade inte gå upp. Vid sju gick bussen men jag hann inte med den. Jag missade den så jag fick ta en senare buss till nästa lektion.

Eftersom jag hade bråttom till bussen hann jag inte hämta mina hörlurar och hade därför ingen musik :(
Hur skulle jag överleva? :O
Jag kom på den geniala iden att Sandra skulle underhålla mig... Fast det blev istället både Sandra och Moa som fick underhålla mig ifrån Sandras mobil.

Sandra och Moa undrade vad vi skulle prata om och jag svarade lever, här följer fortsättningen;

Jag: "Du får underhålla mig på bussen för jag har glömt mina hörlurar :´( "
J: "Sandra :("
J: "Underhåll mig"
Sandra: "Moa vill ;) Men hon skriver från min mobil"
Moa: "Hur?"
J: "Okej :D :D Lina massa mega glad :D När Moa vilja underhålla Lina massa :D"

J: "Jag vet inte xD Vi kanske kan snacka om lever :)
M: "A för lever är roligt att snacka om xD"
J: JA! :D

J: "Jag vet :* Det finns mycket om lever man kan snacka om och det är bra :) Typ leverpastej :) Det är gott :D
M: "Ja lever pastej är gott :) Men det tycker inte Sandra men hon är ju som hon är xD ;)"
L: "Ja bredbar lever är mumma för magen, det kittlar dödskönt i listan av alla maträtter"
M: "Sandra säger att lever gör man när man lever ;) xD"

J: "Ja det är sant! :) Men visste ni att man även kan äta upp lever? Jag fattar inte, kan ni förklara? Kan man äta upp sitt eget liv? Hu? :D :O"
M: "Man lever alltså som man äter xD"
J: Ja det är ännu mer sant! :*
M: "Vad är det med dej unge? :p"
J: " Va? Jag har bara ätit för mycket lever i mina dar så jag lever livet :)"
M: "Du är ju konstig xD
L: "Nej bara lite mer än lever-normal :)"

L: "Men nu har jag börjat banta lever och därför lever jag inte livet lika mycket längre och I Miss that!
M: "Vad är ditt problem? :P"
M: "Okey xD"
L: "Visste ni att lever är en viktig del för kroppen. Så den ska kunna återhämta sig från det vilda liv man lever. Och ifall man inte lever ett vilt liv behöver man varken äta lever eller vilt kött. Det är därför Sandra helt enkelt inte tycker om lever":
L: "Mitt problem är att jag inte ätit lever på många långa dagar så reaktionen på detta uttrycker sig såhär."
M: "haha :P"
L: "Nu var du en leverpoäng rikare när jag berättat detta".
M: "A eller hur :P"
M: "Haha okej xD"

L: "Men ni måste hålla med om att lever nog är ganska underhållande. Annars skulle det ju liksom inte finnas. :*"
M: "Varför finns då skolan?"
L: "Ja så är det. Men om du nu sätter dig ner och äter lever kan du räkna med att bli ännu mer leversmart och samla på dig ännu mer leverpoäng :)."
L: "Sen när du har en massa leverpoäng kan du köpa ett stort leverslott som gör att du lver längre."
M: "Vad du är inne på lever nu då :O"
L: "Vi snackar ju om lever?"
M: "Men åh!

L: "Jag vet inte varför skolan finns! Fråga lever mäniskan som uppfunnit lever."
M: "Sluta vara så Jävla Mupp :O".
L: "Gu vad Roligt det är att prata om lever har jag märkt nu! Det måste ju också räknas in så att jag lever längre :) vad bra!"

M: "Men vi slutar skriva snart om du inte slutar skriva om lever!"
L: "Nu är jag i Leverblacka :) Vi har redan pratat lever i en halvtimme, inte visste jag att det kunde vara så roande :)."
M: "Roande? :P"
L: "Men vi skulle ju prata om lever? Nu blir Lina ledsen i sitt leveröga :(".
M: "Haha :P"
L: "Ja ifall om man heter Lina lever tycker man att det här är roande :)".
L: "Nemen titt på fasen! En lever i bikini som skjuter en älg :) Vem sa att lever inte är roande?"
M: "Du är konstig xD"

L: "Den människa som säger att lever inte är roande ska jag icke leverera lever till! Så bäst att du lever upp till mina förväntningar omdu vill ha någon lever."
M: "Men vi tycker ju inte att det är roande! :S :P."
L: "Kom på något annat vi kan snacka om ifall lever inte tillevrar dig :( typ bomull?
L: "Bomull...."
M: "Nej Ödeshögsbor?
L: "Ödeshögsbor..., (fortsättning som jag inte orkar skriva nu)



Fortsättning följer om ni pallar, om ni inte gör det fortsätter den i alla fall ;)



Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Nathalie [asilentescape]

Hahha neee inte jag heller :P Inte på det torget iaf!



Jag bor i Eskilstuna (;

2009-04-21 @ 21:43:29
URL: http://asilentescape.blogg.se/
Postat av: Diane

sv: okej skönt att höra :), jo livet leker som vanligt..



kram<3

2009-04-21 @ 23:03:30
URL: http://dbedikter.blogg.se/
Postat av: Emma

haha ja visst är den snygg jag diggar den stenhårt :D Den är grym har fått hjälpt en go kvinna med :) Allt bra idag gumman? Kram

2009-04-22 @ 09:44:30
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: « K A R R O W »

Det här blir väl bra med bloggen, dock verkar sidan lite bred? ;)



Svar:

Haha :D



Varsågod och tack själv ;)



Ja, men precis! Det är det bästa sättet att lära sig - att pröva sig fram. :)



Jag har just nu sex st på kö, men jag sätter upp dig på listan så kan jag testa :)



Oj, det låter allvarligt? Vardandetta? Psykisk instabilitet? :/



Haha, varsågod! Blir ju lätt så lång när man har mycket att skriva vettu... ;)

Kram!

2009-04-22 @ 09:55:19
URL: http://captainkarrow.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du gjort om bloggen? vad knasig den blev?? :O kolla din blogg med firefox.. ;o

kram!

2009-04-22 @ 13:06:10
Postat av: Malin

Taaack, så roligt att få höra :)

2009-04-22 @ 13:23:05
URL: http://wilmapalmen.blogg.se/
Postat av: PETRA AKA SHORTY

sv; ja men precis haha :9 de är bra tack själv? kram

2009-04-22 @ 15:41:49
URL: http://pey.blogg.se/
Postat av: Diane

sv: så klart :D



jo det är bara bra hur är det själv då :)?



Kram<3

2009-04-22 @ 20:44:44
URL: http://dbedikter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback