Paris Y Doug = Svajigt?

Detta blir mitt första kändisinlägg så tänker då säga att jag inte hänger med i kändisvärlden. Men jag måste ju skriva ett inlägg någongång eftersom jag skapat kategorien åoch det får bli nu!


Paris & Doug Det är då tydligen som såhär att Paris Hilton och Doug Reinhardt var över helgen på ett party på Ronson´s. Även en plats som är känd för att Lindsay är portad därifrån! Paris och Doug är så kära att de redan  ryktas om en förlovning. Paris bara fnissade och sa att hon var säker på att Doug skulle bli hennes festman. Doug var lite försiktigare och sa bara "Man vet aldrig"

Källa Posh24.com



Att tllägga är att Paris hade en satans snygg klänning denna utekväll!
Skulle inte sitta fel och ha den hemma i sin egen walk-in-closet som
man inte ens har ;)


Ha ett bra kändisliv!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack :)

I påska ska jag vara med nära och kära du då? Kram

2009-04-07 @ 22:42:19
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: michelle bogar

Svar: Tack! Ptja, du får jättegärna länka om du vill men jag har inga länkar på min blogg.

2009-04-07 @ 22:42:51
URL: http://kapten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback