Vi är tjocka i min familj, vi älskar kakor och donkan!

Efter föreläsning drog vi till mormor och åt lite kakor och mackor. Eller ja, jag åt bara kakor ;)
Vi drog och åt lite mer mat på Mc donalds, (gu va vi är feta i min familj, äter hela tiden)

Sen ville både jag och min syster åka hem, vilket vi dock kunde drömma om för mamma och hennes sambo skulle till Granngården och Plantagen...  Trötter som jag var satt jag dock kvar i bilden med Noice i öronen...

Vi var hemma runt sextiden. Och både jag och min syster ville såklart sitta vid datorn. Hon ville kolla sin bilddagbok och jag ville ju kolla alla kommentarer jag fått här på bloggen :). Trött och sur som jag var gick jag och lade mig och somnade strax sött.

Nu fyra och en halv timme senare sitter jag vaken och bloggar (!) Hur fan ska man kunna sova nu när man gick och la sig vid 7 på kvällen? Jag vaknade vid tio så kansk eläge att försöka sova igen, hur jag nu ska lyckas!

Jag ska dra ut och få i mig lite syre och nikotin, sedan ska jag käka något sedan blir det en Beckfilm och sängen. Jävla Jackie som drogat ner mej i Beck -träsket ;)


Kärlek till alla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback