Syrran drar till Sthlm och jag är rik

Idag har jag följt med syrran till bussen i norrköping. Hon skulle åka till Sveriges huvudstad, ni vet: Stockholm och hon var lite osäker på vart hon skulle gå på och skit, så jag fick hänga med som ledsagare ;) haha

Så nu är syrran uppe i Sthlm och jag får ha datan ända till på söndag! YEHUU!! Då ska jag allt hamna på mest aktiva :)
Jag skriver redan 40 inlägg per vecka ;)

Tyvär fick inte jag följa med till Sthlm :( Men jag fick iaf följa med till Norrköping, det fick jag 50 :- för och hon paya 110:- för resan till och från Norrköping. Det känns som jag utnyttja henne :(

Hon ska få kexchoklad när hon kommer hem :D då kanske jag blir av med mina skuldkänslor lite ;)



Syrran skulle precis gå när jag tog kortet så hon blev lite retard tyckte hon ;)


Ikväll kommer mormor och morfar :) eller G & B som dom också kallas. Dom heter ju Gunn och Bernt :)

Btw, Jag är rik, jag fick 100 :- av mammas sambo :) Nu kan jag köpa massa kexchoklad :D :D :D


Kram på er! ♥

Kommentarer
Postat av: jessica

svar: hihi, jag var på kryssning med familjen. (amelia,josefin,jennifer,veronicaochpappa)

Det var hur kul som helst, läs mer på bloggen senare! :)

2009-08-07 @ 23:01:34
URL: http://jessicaisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback