I wonder why...

Jag undrar varför man är så populär bland killar när man är upptagen? Blir man lixom mer intressant då eller är det bara tillfälligt , sedan några dar tillbaka skrievr killar på msn till mej, som jag inte snackat med på aslänge.

  • Den ena är jätte intresserad och vill se mej i cam
  • Den andra avslöjar att han länge har varit kär i mej
  • Den tredje frågar om jag vill komma och sova hos honom
  • Den fjärde säger att jag är söt
  • Den femte frågar om vi ska knulla

Varför är man så intressant när man har pojkvän??


Rasmus ta inte illa upp, jag vill bara ha dej!! :D

Kommentarer
Postat av: Ebba

det finns killar som är cepe, det finns killar som är schyssta, det finns killar till allt :P

2009-02-16 @ 03:38:47
URL: http://ebaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback