Kim fyller 16

Sorry att jag bara uppdaterar sent om nätterna men det är faktiskt då jag har lust :)
Och detta är faktikst min blogg så jag bestämmer, och behöver egentligen inte ursäkta, eller hur? :)

Jag har varit hos min kompis och vi har lekt och stojjat ;) Så jag har inte haft tid med lilla haraldzzon.blogg.se
tyvärr :( men om jag saknat det? JA KLART! jag älskar att blogga! :D Och när jag bloggar lägger jag TID på att göra inläggen, eftersom jag tycker att det är mycket mer intressant att läsa till inlägg med bilder ser jag till att nästan aldrig publicera inlägg utan bilder. Det blir så ointressant och opersonligt, tycker jag :)

Men jag tror att fler bloggare tycker som jag och uppskattar bilder i inlägg :)
Ja, här kommer dom efterlängtade bilderna!! ;)



16 juli 2009 HANDLA TILL FESTEN :)



Det blev tårta med chokladpuddin och bananer i. Grädde och maränger på :) Stösslet får vi inte gömma :O


Kim i bilen, jättesöt :) Vi fick ostbågar av pappa :)


Har ni smakat sånahär? Jag såg dom på Tom och Jerry filmen, och Jerry studsar på den så det ser coolt ut! :) har alltid undrat hur fan konsistensen kan va på en sådan ;) hum, kanske som géle? eller? :)


17 JULI 2009 KIMS FÖDELSEDAG


Nemen titta! Här sitter Bella & Sofia!

Bella söt när hon le (A) :)

Bella söt när hon inte le så mycket också :)

Folket åt chips och dipp, jag tog väll två chips eller nåt ;)

Vi körde på cider och ölkylen ;)

Eftersom Kim fixat häxblanding med öl och cider som alla drack hela kvällen så ville jag också vara duktig och göra det. Men min blev inte lika god :( Det va cider och dipp :) Hum, det säger nog sig självt att det inte va gott :/
Men det skumma lika mycket som mjölk =O LÄSKIGT!

HÄXBLANDNING! Kims syster Paulina ser oförstående ut ;)

SKUMSKUMMEDI :)

Lutande tornet i Ljura ;) Kims pappa sa det själv! :)

Vafan gör du Kim? =O Och vem tog bilden? =O Ser i all fall ut som mitt hår på en kant...hum!

FieFie kör på sina konstiga miner :)

Glaset ser tjockt ut, kanske har det med  häxblandningen att göra! =O Synd att min plånka inte är lika tjock :(

Fick låna Viccans systemkamera :) Då blev glaset MYCKET finare!! Fortfarande blev inte min plånbok tjock :/ hum. Kanske ska ändra inställningarna ;) Måste ju kunna det annars är det en värdelös manick, sen kan jag lura er att jag är RIK!!


På nåt sätt är den här bilden fin :) ...eller kanske bara jag som är imponerade av systemkamera, bilderna blir ju fan finare än verkligheten! =O

JA JAG SKOJJAR NOG TILL DET!

OJ IGEN!

Ooo! IGEN!
Men vafan...tar det inte slut snart tänker du ;)
Ooo ja eftersom du har tur är det slut.

SNART!!

Paulina blidde faktiskt lite söt på den hära bilden :)
Richard, Kims brorsa, spelar GH expeert =O

Kim fick fin present av syster Paulina :) Det va en pappgoja, gosedjur förstås ;)


Det va nog alla bilder från Kims lilla födelsedag :)


Kram på er!


Snart kommer modellbilder på mig och Kim ut ;) Håll utkik!!

Kommentarer
Postat av: Steffi

Ni ser ut att ha haft kul :D

2009-07-18 @ 13:11:45
URL: http://bonellz.blogg.se/
Postat av: Ellen

sån gele är helt läskig, jag tycker inte om det.. gillade du det? :)

2009-07-22 @ 18:18:00
URL: http://ellenliljekvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback