Receptet till negerbollar nån...

jag har slarvat bort mitt, ligger la i Arabien.

Alltså shieet säger jag bara, Jag har i ärlighetens namn glömt bort hur man gör negerbollar :O
Hur i hela fridens namn gick det till??

Jag brukar få såna dampryck på kvällarna eller snarare nätterna / tidig morgon / klockan sådär 4-5 att jag ska göra negerbollar :) För ett tag sedan brukade jag få dom rycken typ varje dag, nu var det dock ett tag sen jag fick det. Men idag slog det till. Jag drog ihop en sats. Bollarna smakade märkligt, mycket mycket märkligt. Vad fattades? Jo sockret!! :D

När jag dragit i lite socker så tyckte jag att det va för lite kakao i så jag drog i lite till och nu sitter jag här med en näst intill orörd bunke med negerbollsmet. Hur gick detta till nu då?


Ja det undrar jag också, förut var jag typ skillad på att baka negerbollar :D :D
ALLA ÄLSKADE MINA NEGERBOLLAR :D :D

Men nu bara; fucked up :O typ.


Kram!

Kommentarer
Postat av: cecilia

skumt ryck måste jag säga :P



Jaha, du bor i finspång du !?

Haha vettifan :P I sketen håla typ vid norrköping.

2009-06-19 @ 09:21:33
URL: http://ceciliaan.blogg.se/
Postat av: Linda - Livet är rosa!

GE RESTEN TILL MIG?! GOSH, NEGERBOLLSSMET ÄR DE JAG LEVER FÖR MÄNNISKA!

2009-06-21 @ 01:05:17
URL: http://peassyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback