Polisförhör och utvecklingssamtal...

...På samma dag!! Kan det bli värre, nej fan det kan det inte! Jag hatar allt som har med myndigheter att göra!
Och jag vet precis hur allt kommer gå, jag har snattat och jag kommer bli åtalad för det och få behöva betala pengar!

Men den där jävla idioten till farsa som inte ens förtjnar det namnet, jaja han ska inte få något straff, nej nej! Idioten var på förhör och allt lades ner för det fanns ju inga bevis. Det fanns ju för i helvete bildbevis fån att jag blivit slagen. Polisen tog kort på mej dagen efter allting hänt.

Vittnen finns också, min syster har sett när han har slagitmig, min mamma har sett det, grannar har sett det. T.o.m läkaren sa att det var ett slag från en hand och inte som jag fått nr jag trillat som farsan påsått!
Jag vet att jag inte kommer palla det här imorgon, jag vet precis hur det kommer sluta! Jag kommer få damp och springa ut.
Jag har förstått att man behöver vara man och över 20 för att ågon ska tro på en. Det här är ju ren diskriminering!!


JÄVLA IDIOTISKA MYNDIGHETER!

Kommentarer
Postat av: erikah

Asså hgasjahjsfc jag blir så jävla sur på dom där jävla fittmyndigeterna ><

2009-03-01 @ 21:29:34
Postat av: erikah

Asså hgasjahjsfc jag blir så jävla sur på dom där jävla fittmyndigeterna ><

2009-03-01 @ 21:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback