Reaktioner på Oupps jag gjorde en Spears!

Jag ska säga er att jag är så jävla glad för alla peppande kommentarer jag fått av er om mitt hår (eller ska man säga skalle) haha :D


Nu har jag tänkt att jag ska skriva om mitt hår och alla reaktioner jag fått! :D



När rakningen av håret var klart började jag plötsligt skämmas och vågade inte gå ut från toan där vi rakade mig ;)
Alla som känner mig vet att jag aldrig skämms men då gjorde jag det. Jag stod vid dörröppningen och kikade ut :O haha :D
Jag skrek till Moa och Sandra att jag inte vågade gå ut... men dom bara gick :´( elakt!
Senare kom dock Moa tillbaka och jag följde motvilligt med henne ut...


Jag: - Sandra jag skämms :(
Sandra: - Det ska du inte göra, titta på alla bimbosar. Dom skulle aldrig våga göra ngt sånt där! Dom är bara avundsjuka! Håret är det enda dom har, dom gömmer sig bakom det! Tro på dej själv, du är modig!

Så sa Sandra till mig och jag blev värsta peppad ska ni veta :D




Men när jag kommit hem smet jag in i mitt rum  igen och skämmdes. Jag våga inte visa mig för min syrra. Men det var nog mest för att hon hade en kompis hos sig.
Sen ville jag ha modemet så jag kunde sitta vid bloggen. Men nu var det som så att jag skämdes så mkt att jag inte ens vågade gå in till henne och be om det. Hon fick lämna det på köksbordet.


Syrran: - Jag vet redan att du ser ut som ett cancerbarn.




När min mamma kom hem vågade jag knappt gå ut i köket
. (Mitt rum ligger alldeles bredvid köket så jag måste gå igenom där om jag ska någonstans).

Jag skulle på toa och försökta smita in där då jag hörde mamma snacka med mej:


Mamma: - Får jag se hur du ser ut! :)


Mamma visste jag rakat mig och jag hade sagt att jag såg ut som ett cancerbarn.

Jag vände mig långsamt och blygt och tittade ner på golvet.


Mamma och hennes sambo garvade och sa att jag såg ut som ett ägg :O !!
Finspångsbor brukar bli kallade äggskallar så mamma sa att jag definitivt passa in i äggskallebyn nu!! :´) haha !!

Sedan sa mammas sambo att det inte såg så tokigt ut... :) Då blev jag glad :D




Sedan kom min Gubbe Rasmus :D
Han ringde på dörren och jag vågade inte öppna. (jag skämmdes)
Mamma skrek att han kunde komma in och jag sprang och gömde mig i min garderob :D haha :D


Rasmus: - Vart är du? :O
Jag: - I garderoben :$

Jag sa åt Rasmus att jag inte vågade visa mig.
Han fick ligga i min säng och titta ner i backen.. stackarn :(
Jag klädde på mig och tillsut fick han se mig, men jag skämdes jag visste inte vad han skulle säga :(.

Han garvade och sa att jag såg ut som ett ägg han också :O

Kommentarer
Postat av: Paulina

Åh vad skönt :) eller aa, kanske inte så skönt att va sjuk, men iaf ;)

2009-05-06 @ 16:29:57
URL: http://paulinahholmberg.blogg.se/
Postat av: E M I N A

se där! alltså du ska inte skämmas för saker du gör. :-) as tufft att båga mer.

men sen är ju det bra att skämmas :P om du inte visste det:P det typ e bra för kroppen eller något xD hörde det på radion :P hehe



kram!

2009-05-06 @ 16:41:19
URL: http://Jakupovic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback