Städa, vad är det?

Kanske ska jag vara lika duktig som min syster och städa mitt rum? :O

Det börjar bli lite stökigt nu men det brukar fraktiskt se ännu värre ut än vad det gör nu :)


Mitt rum...



Syrrans rum...hon håller poå att städa :)



Tog en smygbild på när syster städa :)



Kissen trivs i mitt ostädade rum i min obäddade säng :)




Sorry att det blir lite mkt uppdateringar nu som ingen ändå kommer kommentera, :(
Men men jag kan inte göra något åt att jag är på blogghumör! :) Bara så ni vet :D




Kram! ♥


Kommentarer
Postat av: Linda - Anmäl dig till veckans blogg!

sv; Då skriver jag upp dig, så ser vi imorgon om du är en av dem som blir kvar ;D.



BTW, JAG ÅT NEGERBOLLSSMET PRECIS :D.

2009-05-06 @ 17:32:38
URL: http://peassyster.blogg.se/
Postat av: IDA - IDASEVERINSSON.BLOGG.SE

sv: nää, jag vet;o

2009-05-06 @ 17:37:10
URL: http://idaseverinsson.blogg.se/
Postat av: M i c k a

mina katter är tvärt om, de vill ha bäddad säng :O så fort jag bäddat hoppar de upp och förstör :P se där. som du säger, städa, vad är det? ;D haha

tyvärr är det de ända jag gör numera som arbetslösslyna :O tillråga på det fick jag en ny snbeldrake idag!



låter ju bra att jag kan vara till lite nytta ;D höhö varnar dig bara, jag har universums sämsta humor, lägre än glockalnet! (då äre illa) hujeda mig.



ja nu väntar vi på att käka ska bli klart, sen ska jag speeela :D <3



du då sötnos?

kram

2009-05-06 @ 18:38:03
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Kajsa

LINA DU ÄR BÄÄÄÄÄST :D :D <3<3



KrAm!! ;D <3<3

2009-05-12 @ 14:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback