Piercingberoende


ALL MY PIERCINGS

Jag ska nog passa mej, detta börjar bli ett s.k beroende :O

Det börja med att jag bara hade ett i vardera öra som jag tog hos hederliga frisören vid sex års ålder
Sen tog syster yster ett till i ena örat

Efter det har jag piercat allt själv :D

Jag tog ett hål i andra örat
Jag pierca läppen
Jag pierca ögonbrynet, det blev sämst, tog bort det
Jag pierca näsan (den idén fick jag bara när jag sov över hos Richard, fan jag ska pierca näsan imorrn, sen gjorde jag det xD)
Sen tog jag ett till hål i vänster öra
... Och idag, ett hål i underläppen, höger sida, som alla fjortisar har

Tänkte göra i naveln, men våga inte :$ jag är tönt :D
Får bli imorgon ;)
If I Vågar!



Vart ska jag pierca mej nästa gång, tycker ni?
Säg INTE, "inga mer piercingar"
Jag SKA ha mer!!!


Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback