När jag var liten

Nu ska jag dela med mig av bilder från när jag var liten, det kan bli skojjigare än man tror ;)
Och ännu roligare är det att titta tillbaka i gammla fotoalbum och minnas ;)

Jag utmanar alla som läser min blogg till att lägga upp bilder från när ni var små!


HÄR ÄR LINA HARALDZZON SOM LITEN 1-2 ÅRING


Ser lite små skraj ut blandat med ilska...

Här är jag skitglad och det tar jag ut på mina stackars tomatröda kinder...
Här är det någonting som är väääldigt intressant!

Släkt med självaste djävulen?

MOHAHAHA!

Mer MOHAHAHA

Även som ung hade jag humörsvängningar...

...det gjorde att jag plötsligt kunde bli glad... och se ut som en... ALIEN???

Åhh, åhh! va det är skönt att va´ naken!

Jag föddes som tuff!

Sola och bad i pina colada :)

Vissa lär sig i ung ålder, och bär med sig erfarenheterna ;)

Nycklar var en utav mina favoritsysslor :) Dom kunde man roa sig länge med...

Då var jag INTE rädd för hästar :O

"Come out, come out, wherever you are..."
Att lägga maten på bordet är sååå mycket roligare än att lägga den i munnen eller i haklappen!


Ja där va liten ;)
Nu vill jag se er som små gullungar :D !!


Kram!

Kommentarer
Postat av: Renée

hahha, så söt ;D

2009-08-07 @ 00:03:34
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Karrow

Aw! :)



*Svar:*

Du tog orden ur munnen på mig. :O

Jag begraver mina råttor i mammas och pappas trädgård eftersom att jag bor i lägenhet (och sätter en liten stenduva ovanpå deras grav). Men självklart ska man göra det. Man begraver ju sina anhöriga och varför då inte begrava sina djur? De har väl ändå varit med i x antal år?

Min veterinär berättade om att ibland får hon in personer som är helt neutrala när det gäller avlivning och liksom bara "eh, det här är väl ingenting. nu skaffar vi ett nytt djur." eller något.

Man ska inte lära sig att avliva ett djur, då är något fel. :O

Aw, men du ska inte glömma Skrutten! Skrutten finns fortfarande i ditt hjärta, vettu. :)



Precis! ;)

Och du börjar bli duktig! Bloggdesigner...när kommer illustrationerna då? ;)



Hahaha, hade jag köpt och ätit...hade jag vägt 80kg. Jag väger redan för mycket, men ändå. >_<



Haha, tack. :}



Kram!

2009-08-07 @ 08:32:53
URL: http://captainkarrow.blogg.se/
Postat av: CASSI DA QUEEN<3

sv; haha tack! min kompis sa att jag liknade en tjej i star wars xD :(

2009-08-07 @ 22:19:03
URL: http://casses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback